Zde vám poradíme, jak vybírat zboží, jak postupovat při nákupu, jak správně odeslat objednávku nebo jak se v našem e-shopu zaregistrovat.
Výběr zboží:
Vyberte si zboží, klikněte na název nebo fotografii produktu a zobrazí se podrobné informace o produktu (cena, stav skladu, dostupné doplňkové možnosti a popis zboží).
Výběr dostupných doplňkových možností:
U některých výrobků na našich stránkách máte k dispozici několik doplňkových možností nákupu.
Některé údaje v dostupných možnostech je povinné vyplnit. Bez jejich vyplnění nelze vložit zboží do košíku. Toto zboží je označeno symbolem *
Zboží, které není označeno tímto symbolem, je volitelný a není povinné jej vyplnit.
Pokud si vyberete své zboží a vyplníte povinné údaje, případně volitelné údaje, můžete vložit zboží do košíku kliknutím na tlačítko Dát do košíku. Zboží tím nezávazně vložíte do košíku, kdykoliv ho pak můžete vybrat, aniž byste za něj zaplatili. Pak můžete dále vybírat zboží, nebo přejít rovnou k objednávce.
Košík:
Po vložení zboží do košíku, můžete nahoře vpravo na stránce vidět nákupní košík , resp. kolik zboží máte uvnitř košíku a za kolik penez. Chcete-li dokončit nákup zboží, který máte v košíku, klikněte na košík.
Obsah košíku:
V košíku je přehledně zobrazen výpis veškerého zboží, které jste do košíku dosud vložili a celková cena za zboží. K této ceně se později připočte částka za poštovné podle způsobu a místa doručení.
Vaši objednávku můžete upravit - při libovolné položce změnit počet kusů, případně odstranit z košíku celou položku.
Zkontrolujte obsah košíku a klikněte na tlačítko Objednat.
Objednávka:
Bez registrace nebo s registrací:
V prvním kroku si můžete zvolit nákup bez registrace, můžete se registrovat nebo přihlásit se, pokud jste se již v minulosti registrovali. Registraci doporučujeme vytvořit kvůli rychlému přístupu k historii objednávek.
Informace o Vás:
Ve druhém kroku vyplňte vaše osobní údaje potřebné pro doručení objednaného zboží. Pokud nakupujete zboží pro firemní účely, nezapomeňte vyplnit i firemní údaje (název firmy, IČO, DIČ a pokud jste plátcem DPH, tak IČ DPH). Vyhnete se tím komplikacím při zaúčtování do účetnictví.
Pokud je vaše dodací adresa stejná jako fakturační, políčko musí být označeno. Pokud jsou adresy rozdílné, políčko nesmí být označeno a vyplňte dodací adresu.
Jste-li zaregistrován a přihlášený uživatel, vaše údaje se do formuláře načtou automaticky.
Způsob dopravy:
Zvolte pro vás nejvhodnější způsob dopravy.
Kurýr na adresu - zásilka bude doručena kurýrem na vámi zvolenou adresu.
Packeta (Zásilkovna) - kliknutím na tlačítko "Vyberte odběrné místo", vyberete místo kam chcete, abychom vám zásilku odeslali. O možnosti převzít si zásilku budete informováni emailem a prostřednictvím SMS.
Způsob platby:
Vyberte si způsob platby na dobírku, nebo zaplaťte online kartou, nebo přes internetbanking.
Dobírka - zásilku zaplatíte při převzetí zboží od kurýra nebo na pobočce Pošty či Zásilkovny.
Zaplatit online kartou - zásilku zaplatíte předem před doručením zboží. Zboží při převzetí již platit nebudete.
Zaplatit přes internetbanking - přes platební bránu GoPay se přepnete přímo do internetbankingu vaší banky a po přihlášení pohodlně zaplatíte.
Zaplatit pomocí služby Google Pay - přes platební bránu GoPay budete přesměrováni na službu Google Pay a objednávku tak můžete uhradit uloženou platební kartou.
Zaplatit pomocí služby ApplePay - přes platební bránu GoPay budete moci objednávku uhradit přímo přes vaše zařízení Apple pomocí uložené platební karty.
Zpráva pro nás (Značka a model vašeho vozu / Jiný komentář)
Do tohoto pole napište vaši poznámku, nebo připomínku k objednávce.
V případě pokud jste si zvolili způsob dopravy: Zásilkovna, dbejte na to, abyste nevymazali text, ve kterém se nachází vámi vybrané odběrné místo.
Potvrzení objednávky:
Pro úspěšné odeslání objednávky je nutné potvrzení o přečtení obchodních podmínek.
Obchodní podmínky si přečtěte a označte políčko.
Zkontrolujte si, prosím, všechny údaje a stisknutím tlačítka "POTVRDIT OBJEDNÁVKU", objednávku závazně potvrdíte.
Pokud jste zvolili způsob platby kartou:
Při platbě kartou budete po potvrzení přesměrováni k zabezpečené platební bráně GoPay a vyzván k platbě zboží.
Do uvedených polí zadejte váš email, kde bude zasláno potvrzení o provedení platby, číslo platební karty, měsíc / rok konce platnosti karty a CVV kód ze zadní části karty na podpisovém místě.
Stisknutím tlačítka Zaplatit budete vyzváni zadat kód pro ověření platby, který obdržíte z vaší banky prostřednictvím SMS.
Potvrzením SMS kódu budete informováni o provedení platby a emailem budete ihned informován o přijetí vaší objednávky do našeho systému.
V případě, pokud jste email neobdrželi, zkontrolujte složku SPAM nebo případný překlep ve vaší emailové adrese.
Platba online přes internetbanking:
V případě, že chcete zaplatit online přes internet banking, klepněte na šipku s textem "Změnit platební metodu" v levé horní části stránky.
Následně se vám zobrazí možnosti online převodu. Pro platbu přes internetbanking klikněte na "Bankovní převod". V případě, že si chcete zkontrolovat vaši objednávku, klikněte na "Objednávka".
Po kliknutí na "Bankovní převod" se vám otevře okno s výběrem. Zadejte váš email, kam vám přijde potvrzení o platbě.
Označte vaši banku nebo ji vyberte z dalších bank v možnosti výběru "Další banky ...".
Odklikněte "Internetové bnkovnictví". Následně budete přesměrováni na stránku vaší banky, kde bude nutné zadat vaše přihlašování údaje a potvrdit bankovní převod.
Po potvrzení převodu budete informováni o provedení platby a emailem budete ihned informován o přijetí vaší objednávky do našeho systému.
V případě, pokud jste email neobdrželi, zkontrolujte složku SPAM nebo případný překlep ve vaší emailové adrese.
Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku:
Ihned po potvrzení objednávky vám bude odeslán email o přijetí vaší objednávky do našeho systému.
V případě, pokud jste email neobdrželi, zkontrolujte složku SPAM nebo případný překlep v emailové adrese.
Průběh vyřizování objednávky
Po přijetí vaší objednávky do našeho systému bude objednávka vyřízena a odeslána v následující pracovní den. O průběhu řešení objednávky zákazníka informujeme emailem nebo telefonicky.
Zpracovává se - Vaši objednávku jsme přijali do našeho systému a v co nejkratším čase ji vyřídíme.
Zaplacená - Vaši objednávku evidujeme jako zaplacenou a v co nejkratším čase ji vyřídíme.
Připravujeme k odeslání - Vámi objednaná zásilka je ve skladu a připravuje se k odeslání. V případě volitelné konfigurace se připravujeme produkt dle vašich požadavků.
Odeslaná - Vaše zásilka je v rukou přepravní společnosti a můžete očekávat její doručení.
Zrušena - Na základě společné dohody byla vaše objednávka zrušena a nebude vám odeslána.
Čeká na zboží - Vaše objednávka obsahuje jeden nebo více produktů, které vám neumíme momentálně odeslat. O situaci a termínu odeslání zboží budete informováni telefonicky.
Podržena - Vaše objednávka je na základě domluvy podržena a bude odeslána v dohodnutém termínu.